Shop nå. Betal med Klarna. Få 10% rabatt på første bestilling. Bruk koden VELKOMMEN10

Bytte og retur

Retur- og Reklamasjonspolicy

Vi ønsker at du skal være fornøyd med kjøpene dine fra oss. Hvis du har mottatt et skadet eller defekt produkt, vil vi gjøre vårt beste for å løse problemet. Vennligst les vår retur- og reklamasjonspolicy nøye før du tar kontakt med oss for å forstå dine rettigheter og prosedyrer.

Returpolicy for Andre Produkter

For produkter som ikke er tilpassede eller laget på bestilling, tilbyr vi en 15-dagers returrett. Følgende betingelser gjelder:

  • Produktet må returneres i original tilstand og emballasje.
  • Kunden er ansvarlig for returfrakt, med mindre produktet er mottatt skadet eller feil levert.
  • Refusjonen vil bli behandlet innen 14 dager etter at vi har mottatt og inspisert varen.
Slik returnerer du et produkt:
  1. Send en e-post til [email protected] med emnet “Retur”.
  2. Inkluder ordrenummeret ditt og en kort beskrivelse av grunnen til retur.
  3. Fyll ut returskjemaet nedenfor for å gi oss detaljene om returen din.
  4. Vi vil gi deg instruksjoner om hvordan du sender varen tilbake.
Returpolicy for Tilpassede Produkter

Vennligst merk at våre tilpassede produkter er ikke returnerbare, da de lages på bestilling og er ikke masseprodusert. Dette inkluderer alle produkter med personlig tilpasning.

Vi er opptatt av kvalitet og kundetilfredshet, så hvis du mottar et skadet tilpasset produkt, vennligst ta kontakt med oss, og vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg.

Reklamasjonspolicy

Hvis du mottar et produkt som har en produksjonsfeil eller er skadet, kan du gjøre en reklamasjon. Reklamasjonsretten gjelder kun for produksjonsfeil og ikke for vanlig slitasje eller skader som skyldes feil bruk.

Slik reklamerer du på et produkt:
  1. Send oss en e-post på [email protected] med emnet “Reklamasjon”.
  2. Inkluder ordrenummeret ditt og en beskrivelse av feilen.
  3. Legg ved bilder av produktet som tydelig viser defekten.
  4. Fyll ut reklamasjonsskjemaet nedenfor for å sende inn din reklamasjon.

Vi vil behandle reklamasjonen din så raskt som mulig. Ved godkjent reklamasjon vil vi tilby en refusjon som behandles innen ca. 14 dager. Vi tilbyr ikke et nytt produkt som erstatning.

Viktig å huske
  • Ingen refusjon gis for produkter som er returnert uten godkjenning fra vår kundeservice.
  • Returer av tilpassede produkter aksepteres ikke, med mindre det er en produksjonsfeil eller skade.

Fyll ut returskjemaet nedenfor:

Følg oss på sosiale medier

Hold deg oppdatert og vær den første til å få vite om våre siste nyheter, kampanjer og oppdateringer!

Takk for at du er en del av vår reise. Vi ser frem til å holde kontakten med deg!

Vennlig hilsen,
Teamet hos Giana

Spesialtilbud✨

10% rabatt

På din første bestilling!